Magazyn Lighthouse #12 – każdy klient to inna opowieść! | Magazyn rynku nieruchomości

Znasz to uczucie? Klient niby mówi, czego szuka, ale wcale nie jesteś przekonany, czy naprawdę o to mu chodzi. Dopytujesz, ale jakbyś odbijał się od ściany. Co robić? W 12 numerze magazynu „Lighthouse” zapytaliśmy ekspertów o wszystkie odcienie pracy z emocjami klientów. Szczególne miejsce zajmują w tym wydaniu specjaliści od pisania szczęśliwych historii – agenci i deweloperzy – którzy dzielą się swoimi case’ami oraz praktycznymi poradami. Czy udało nam się znaleźć sekret współpracy idealnej? Sprawdź sam! Pobierz magazyn Lighthouse, otodomowy magazyn rynku nieruchomości! Przekonaj się, że każdy klient to inna opowieść!

Jakub_Kląskała | magazyn rynku nieruchomości

Misja specjalna: budowanie zaufania 

Branża nieruchomości to sektor, w którym kluczowe znaczenie ma budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu. W tym numerze magazynu „Lighthouse” chcemy skierować Waszą uwagę na to, co w naszej branży najważniejsze: na ludzi. Zabierzemy Was w podróż po ścieżkach klientów, pełnych emocji i wyzwań, ale też niesamowitych doświadczeń. Przygotowaliśmy dla Was zbiór inspirujących historii i praktycznych przykładów, które pokazują, jak wielką rolę odgrywa zrozumienie potrzeb i emocji osób, które są w tym – nierzadko trudnym – momencie poszukiwania nowego domu.

Znajdziecie tu case studies deweloperów, którzy budują nie tylko imponujące inwestycje, ale i… dobre relacje sąsiedzkie za sprawą odpowiednio zaprojektowanych przestrzeni. Nie zabraknie także głosu samych agentów – superbohaterów, dzięki którym marzenia ich klientów stają się rzeczywistością. Każda historia to dowód na to, że dobre praktyki nie tylko są możliwe – one naprawdę zmieniają rzeczywistość.

Jakub Kląskała, Senior Head of Sales, Otodom

Magazyn Lighthouse #12 | każdy klient to inna opowieść – o czym więc przeczytasz w najnowszym numerze?

Gdy przyjrzymy się dokładniej motywacjom i emocjom, które wiążemy z miejscem zamieszkania – zarówno tym obecnym, jak i wymarzonym – odkryjemy, jak możemy opowiadać o domu i jak go projektowaćFilip Springer, patron wydania

Magazyn rynku nieruchomości

Pisanie szczęśliwych historii na rynku nieruchomości to nie tylko profesjonalna praca z emocjami klienta, ale też wykorzystanie w praktyce najlepszych technik sprzedażowych, marketingowych i dobra orientacja w zmianach prawnych. W tym numerze nie zabrakło solidnej porcji wiedzy z tych trzech obszarów, pogłębionej analizy trendów czy przeglądu najważniejszych inicjatyw Otodom.

Magazyn Lighthouse #12 | każdy klient to inna opowieść | magazyn rynku nieruchomości.
Zaglądając do tego wydania:

  • Zweryfikujesz, czy Twoje biuro nieruchomości jest gotowe na sygnalistów.
  • Dowiesz się, jak prowadzić pogłębiony wywiad z klientem.
  • Poznasz 4 żelazne zasady skutecznego zamykania sprzedaży.
  • Przybliżymy Ci tajniki angażującego opowiadania – dowiesz się, o czym pamiętać, żeby Twoja historia budowała zaufanie, a ostatecznie zwiększała wartość oferty.
  • Dowiesz się, jakie najczęstsze grzechy popełniają agenci nieruchomości i co zrobić, żeby ich unikać.
  • Podpowiemy Ci, jak zaplanować skuteczny e-mail marketing w branży nieruchomości.
  • Poznasz 7 mitów o social mediach – w co wierzysz… zupełnie niepotrzebnie?
  • Nauczysz się sposobów na motywowanie zespołu, kiedy rynek zwalnia.
  • Poznasz nowe regulacje prawne dla deweloperów.
  • Dowiesz się, jak uniknąć kosztownych błędów w umowie pośrednictwa.
  • Inwestowanie w trudne nieruchomości – odpowiadamy na pytanie, jak z głową podejść do tego tematu, by maksymalizować zyski, a ryzyko zmniejszać. 

Eksperci i praktycy w Lighthouse – kto podzielił się wiedzą w 12 numerze?

W 12 numerze magazynu „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się fantastyczni i wybitni eksperci m.in.:

  • Filip Springer, reportażysta. Analizuje, dlaczego Polki i Polacy przez dekady rzadko zmieniali miejsce zamieszkania i co zaczyna się w tej kwestii zmieniać.
  • Norbert Grezel, trener biznesu z ponad 14-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Podpowiada, jak zadawać pytania otwierające, ale nie być nachalnym.
  • Piotr Karkoszka, konsultant, trener biznesu. Zdradza sekret udanej pracy z obiekcjami klienta.
  • Piotr Bucki, edukator, architekt komunikacji. Przeprowadza przez tajniki angażującego opowiadania, które buduje zaufanie i zwiększa wartość oferty.
  • Zwycięzcy konkursu „Szczęśliwe Historie”: Michał Szczęsny (Home&Soul), Kinga Drzazga (ZBORALSCY GROUP), Marcin Sęczkowski (Trzy Widoki), Agnieszka Muller (MUSKAT&WICHER), Anna Pawęzka (Express House Real Estate). Agenci wprowadzają nas za kulisy zwycięskich transakcji.
  • Artur Jabłoński, konsultant biznesowy i CEO agencji marketingowej. Przygląda się dobrym i złym strategiom sprzedażowym agentów nieruchomości.
  • Marek Szczepan Kobyliński, trener biznesu i akredytowany coach. Odsłania nieoczywiste strony wypalenia zawodowego oraz dzieli się praktycznymi wskazówkami dla liderów i pracowników.
  • Janina Bąk, statystyczka i influencerka. Daje konkretne wskazówki, jak sobie radzić z hejtem.
  • Marcin Renduda, konsultant, trener ds. sprzedaży i marketingu. Radzi, jak motywować zespół (niekoniecznie premią!), kiedy rynek zwalnia.
  • Natalia Olszewska, specjalistka w zakresie stosowania neuronauk w architekturze i członkini jury w konkursie „Zaprojektowane po ludzku. Szczęśliwe sąsiedztwa”. Opowiada, jak architektura steruje naszym zachowaniem.
  • Jan Jakub Zombirt, dyrektor w dziale Doradztwa Strategicznego JLL. Pokazuje, co ma zrobić deweloper, który chce w pełni wykorzystać potencjał mixed-use, a także dlaczego dzisiejsze miasta tego potrzebują
  • Sylwia Mendak-Niekurzak, adwokat. Przygląda się inwestycjom w trudne nieruchomości – co najczęściej zaskakuje inwestorów?
  • Agnieszka Kolbuch-Wągiel, adwokat. Wprowadza we wszystkie niuanse umowy pośrednictwa, tak żebyś uniknął kosztownych błędów.
  • Joanna Cieślak-Ospalska, strateg personal brandingu. Pokazuje, po jakie narzędzia warto sięgać, gdy chcesz przyciągnąć uwagę klienta online i jak zadbać o spójność wizerunku.
Pokaż więcej

Marta Buzalska

Content Marketing Manager | Dbam o dobre słowa w Otodom!

Inne w temacie:

Back to top button