Profesjonaliści

Przestrzeń dla agentów nieruchomości i deweloperów z najnowszymi danymi, wynikami badań i wiedzą ekspercką. Dowiedz się jak działać, by wyznaczać nowe standardy w branży i działać zgodnie z najlepszymi praktykami.

O fotografii – jak zrobić dobre zdjęcia mieszkania na sprzedaż?

O fotografii – jak zrobić dobre zdjęcia mieszkania na sprzedaż?

Obraz mówi więcej niż tysiąc słów i mamy na to dowody! Według badań Otodom, oferty, które mają więcej niż 10 zdjęć mają najlepsze zasięgi. Jak jednak zrobić fotografie, które jednocześnie zachęcą poszukujących, oddadzą klimat mieszkania, ale nie przekłamią rzeczywistości? Oto kilka rad Otodom na temat tego, jak zrobić dobre zdjęcia mieszkania na sprzedaż. Zarówno mniej doświadczeni agenci jak i osoby prywatne próbujące sprzedać nieruchomość w końcu staną przed odpowiedzią na pytanie o to, czym jest dobre zdjęcie wnętrza czy lokalu. A także czy wymaga to zawsze najwyższej jakości sprzętu. Ci, którzy są już obeznani z tego typu fotografią wiedzą doskonale,…
Najlepsi na rynku pierwotnym – zasady konkursu Lider Nieruchomości dla deweloperów. Kto ma szansę na wygraną?

Najlepsi na rynku pierwotnym – zasady konkursu Lider Nieruchomości dla deweloperów. Kto ma szansę na wygraną?

Konkurs Lider Nieruchomości już po raz piąty wyłoni najlepszych ekspertów w branży nieruchomości. Dotychczas do grona Liderów trafiały biura nieruchomości, które na tle konkurencji wyróżniały się profesjonalizmem, wyjątkowym podejściem do klienta i wnikliwym zrozumieniem jego potrzeb. W tym roku po raz pierwszy pojawiła się kategoria dla deweloperów. Dzięki zaangażowaniu również przedstawicieli rynku pierwotnego i ze względu na popularność, jaką cieszyły się poprzednie edycje, wierzymy, że wraz z tegorocznymi zwycięzcami, jeszcze skuteczniej będziemy pracować na rzecz profesjonalizacji branży, promowania jej najwyższych standardów oraz wyznaczania kierunków w jakich powinny podążać profesjonalne biura nieruchomości oraz deweloperzy. Kto zatem ma szansę na tytuł Lidera…
Kodeks Agenta PRO – praktyczny poradnik dla biur nieruchomości, które chcą podbijać rynek

Kodeks Agenta PRO – praktyczny poradnik dla biur nieruchomości, które chcą podbijać rynek

Dlaczego po pierwszym kontakcie klient znika i nigdy nie wraca?Co takiego robi konkurencja, że skutecznie przyciągają do siebie kolejnych zainteresowanych?Jak sprawić, by po zakończonej współpracy, usłyszeć wyłącznie miłe słowa? Te i inne pytania czasem pojawiają się w głowie agentów, którzy chcą być jeszcze skuteczniejsi w swojej pracy. W Otodom chcemy rozwiewać tego typu wątpliwości i wskazywać agentom jak mogą działać, by ich kontakt z klientem był wzorowy, a transakcje szybko się dopinały. Dlatego wraz praktykami w temacie stworzyliśmy Kodeks Agenta PRO, który w praktyczny sposób pokazuje jak wprowadzać najlepsze (i najefektywniejsze) praktyki w branży w życie. Cel Otodom: profesjonalizacja branży…
Bądź na bieżąco!

Bądź na bieżąco!

Agencie, czy znasz najnowsze trendy na rynku? Czy wiesz, co robi Twoja konkurencja, by zaskarbić sobie serca poszukujących i jakich argumentów użyć, by przekonać niezdecydowanego klienta? Czy wiesz czym jest customer experience i jak o niego zadbać, by skutecznie zamknąć sprzedaż? I co z zimnymi telefonami?Jeśli podobne pytania codziennie zadajesz sobie w swojej pracy, dobrze trafiłeś. W newsletterze Otodom prześlemy Ci najważniejsze informacje i bieżące trendy, które każdy agent powinien znać. Dzięki zapisowi do newslettera: będziesz na bieżąco informowany o inicjatywach Otodom związanych z pracą biur nieruchomości, m.in. o konkursie Lider Nieruchomości, którego jubileuszowa, 5 edycja, przyniesie wiele ważnych i pozytywnych zmian…
Konkurs Lider Nieruchomości – rewolucyjne zmiany w jubileuszowej edycji

Konkurs Lider Nieruchomości – rewolucyjne zmiany w jubileuszowej edycji

Przed nami kolejna, jubileuszowa 5 edycja konkursu Lider Nieruchomości, która będzie przełomowa – nie tylko ze względu na zmiany i ulepszenia w dotychczasowej metodologii – ale przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy w historii obok najlepszych agencji nieruchomości, na podium obok agentów staną również najlepsi deweloperzy. Mimo zmian, cel konkursu pozostaje ten sam: wyłonienie najlepszych ekspertów w branży, którzy swoją postawą i podejściem dają świadectwo najlepszych praktyk biznesowych, pozwalających kształtować ich pozytywny wizerunek oraz wspierać profesjonalizację całego rynku nieruchomości. Jako najpopularniejszy serwis z nieruchomościami w Polsce, czujemy potrzebę, by każdemu uczestnikowi rynku dostarczać jak najlepszych narzędzi i wiedzy, aby…
Moc testimoniali. Jak zadbać o pozytywne opinie i sprawić, by klient stał się Twoim ambasadorem?

Moc testimoniali. Jak zadbać o pozytywne opinie i sprawić, by klient stał się Twoim ambasadorem?

Pozyskiwanie dobrych opinii i wykorzystywanie ich, aby zwiększyć sprzedaż, to działania jeszcze sprzed ery Internetu. Dawniej rzadziej z tej ścieżki korzystała prasa drukowana. Częściej mieliśmy do czynienia z marketingiem szeptanym z prawdziwego zdarzenia, czyli klienci w prywatnych rozmowach przekazywali sobie realne polecenia. Internet skomplikował cały proces. Jak to wykorzystać? Z tego tekstu dowiesz się: czym są testimoniale i dlaczego warto o nie zadbaćjakie są skuteczne sposoby na pozyskanie dobrych opinii w branży nieruchomościna co zwracać uwagę, kiedy budujesz prestiż swojej agencji w Internecie Czasy Internetu i mediów społecznościowych zaburzyły poniekąd ścieżkę zakupową (usług czy produktów) klienta. Wcześniej schemat wyglądał następująco:…
Ponad 6 mln realnych użytkowników w Otodom i Olx Nieruchomości we wrześniu – oto najnowsze wyniki badań Mediapanel

Ponad 6 mln realnych użytkowników w Otodom i Olx Nieruchomości we wrześniu – oto najnowsze wyniki badań Mediapanel

Dzięki synergii z OLX, wspólne zasięgi obu portali według badania Mediapanel we wrześniu osiągnęły ponad 6,2 mln realnych użytkowników. To doskonały wynik, zwłaszcza, że raport Mediapanel od lat dostarcza branży nieruchomości rzetelnych danych o zasięgach. Dzięki śledzeniu ich na bieżąco, możemy nie tylko szybko reagować na potrzeby rynku, ale też w jasny i transparentny sposób wskazać na korzyści z korzystania z portalu Otodom. Zobaczcie, jak plasujemy się w najnowszych badaniach Mediapanel według 3 kluczowych wskaźników: ruchu na stronie, realnych użytkowników oraz współoglądalności. Dlaczego ruch na stronie jest ważny? Ruch na stronie czyli tzw. traffic, to w uproszczeniu informacja o tym, ilu…
Dlaczego klienci rezygnują z Twoich usług? Poznaj 7 grzechów głównych agenta nieruchomości

Dlaczego klienci rezygnują z Twoich usług? Poznaj 7 grzechów głównych agenta nieruchomości

1. Obiecywanie złotych gór Chodzi nie tylko o celowe wprowadzanie klienta w błąd, aby tylko zyskać kontrahenta i szybko polepszyć statystyki biura. Porywanie się z motyką na słońce, choćby w dobrej wierze, w dłuższej perspektywie skutecznie zniechęca klienta do jakiejkolwiek dalszej współpracy – czuje się on po prostu oszukany. Co zrobić? Na ostateczne powodzenie transakcji wpływa tak wiele czynników, że bezpieczniej jest nie obiecywać konkretnych terminów i stawek. Lepiej powiedz: „Zrobimy wszystko, co możemy, aby sprzedać nieruchomość w danym terminie”, „Podobne nieruchomości w tej okolicy sprzedawały się za [cena] w ciągu [czas], ale nie możemy mieć pewności, że tak będzie i…
Zimne telefony w 3 krokach. Pokonaj stres przed dzwonieniem i wypracuj własną strategię sprzedaży!

Zimne telefony w 3 krokach. Pokonaj stres przed dzwonieniem i wypracuj własną strategię sprzedaży!

Czujesz niepewność i strach, jeszcze zanim wybierzesz numer potencjalnego klienta? Z pewnością nie jesteś osamotniony w tych odczuciach – zimne telefony potrafią zdeprymować nawet najbardziej doświadczonego agenta nieruchomości. Dlaczego jednak warto korzystać z tej strategii i jak najlepiej się do niej przygotować? Podpowiadamy kilka kroków, które wspomogą Twój sukces sprzedażowy. Cold call, czyli zimny telefon, to jeden ze sposobów na pozyskanie klientów dla Twojej agencji nieruchomości. Choć dziś są dostępne takie opcje jak maile, portale ogłoszeń i społecznościowe czy reklamy internetowe, to wciąż korzysta się też z “tradycyjnych” bezpośrednich telefonów do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. Dlaczego? Przede wszystkim…
Back to top button