Idź do strony głównej
Lokal użytkowy na wynajem
Biura na wynajem
lubelskie
Lublin
Rury
Gotowy lokal biurowy klasy PREMIUM
Gotowy lokal biurowy klasy PREMIUM

Gotowy lokal biurowy klasy PREMIUM

10 000 zł
ul. Pana Balcera 6B, Rury, Lublin, lubelskie
125 zł/m²

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
80 m²
Przeznaczenie
biurowy, handlowy, usługowy
Piętro
parter
Umiejscowienie lokalu
w biurowcu
Stan wykończenia
gotowy
Typ ogłoszeniodawcy
prywatny
Obsługa zdalna
Dostępne od
2024-07-01
Certyfikat energetyczny
A

Opis

Dzień dobry,

Oferuję Państwu unikatowy, w pełni wyposażony lokal biurowy klasy PREMIUM, z wejściem od ulicy, z dużymi witrynami, usytuowany w prestiżowym centrum biznesowym Lublina przy ulicy Pana Balcera 6B. 

Wnętrze tego biura zostało starannie zaprojektowane w nowoczesnym stylu, gdzie przeplatają się eleganckie odcienie grafitu, czerni i bieli. Szklane ściany nadają poczucie przestronności, jednocześnie tworząc optymalne warunki do efektywnej pracy.

W lokalu dominuje bajeczne oświetlenie LED, które nadaje wnętrzu ekskluzywności, tworząc niepowtarzalny klimat. Na podłogach zastosowano włoskie płytki, natomiast w obszarach biurowych znajduje się francuska wykładzina antyalergiczna z renomowanej kolekcji Metropolitan firmy BALSAN.

Każdy element tego lokalu został precyzyjnie dopracowany przy użyciu materiałów najwyższej jakości (m.in. wysokiej jakości fornirowane meble) aby stworzyć przestrzeń, w której praca staje się prawdziwą przyjemnością.

Jeśli jesteś gotowy na pracę w warunkach, na jakie zasługujesz, serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na prezentację nieruchomości i omówienia wszelkich szczegółów.

Ten wyjątkowy lokal doskonale sprawdzi się jako siedziba dla różnorodnych usług biurowych, zapewniając nie tylko idealne warunki pracy, lecz także prestiż i uznanie klientów Twojej firmy.

Lista pomieszczeń:

1. Lobby z aneksem kuchennym

2. Gabinet nr 1

3. Gabinet nr 2

4. Sala Konferencyjna nr 1

5. Sala Konferencyjna nr 2

6. WC + łazienka

Otoczenie:


1. W budynku biura posiadają firmy deweloperskie, kancelaria notarialne oraz prawne.

2. W promieniu 1km: Biura, firmy usługowe, ZUS, Sąd Rejonowy, Banki, Centrum Handlowe, Posterunek Policji i wiele innych.

Parking:

Wokół budynku jest dostępny darmowy, publiczny parking naziemny. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w budynku obok lub parkowania za niewielką opłatą (do 2 godzin bezpłatnie). 

Wyposażenie Lobby:

1. Lada recepcyjna

2. Kontener zamykany

3. 2 x kanapy dla klientów, 

4. Fotel biurowy

5. Drukarka sieciowa / Xero A3/A4 kolorowa

6. Miejsce na LOGO Twojej firmy (na ścianie, na dedykowanym tle)

Wyposażenie Gabinetów

1. Biurko gabinetowe

2. Drzwi do gabinetu zamykane na kartę

3. Skórzany fotel gabinetowy

4. 2 x krzesła dla klientów

5. Zabudowa meblowa

Wyposażenie Sal konferencyjnych

1. Stół konferencyjny

2. Drzwi do sali zamykane na kartę

3. 6 x skórzanych foteli gabinetowych

4. Telewizor

5. Zabudowa meblowa

Wyposażenie aneksu kuchennego:

1. Zabudowa kuchenna

2. Czajnik, naczynia

3. Ekspres do kawy

4. Dystrybutor wody

5. Zmywarka do naczyń

Dodatkowe udogodnienia:

1. Rekuperacja

2. Klimatyzacja sufitowa

3. Ogrzewanie podłogowe

4. System alarmowy

5. System przeciwpożarowy

6. Ochrona i monitoring budynku oraz garaży

7. System monitoringu z możliwością kontroli on-line

8. System nagłośnienia audio (bluetooth) w całym lokalu

9. Telefon VOIP (internetowy) z możliwością podłączenia dowolnego numeru

10.  Niesamowite podświetlenia LED w całym lokalu (białe, niebieskie)

11.  Wysokość pomieszczeń do 3,20 m

12.  Wejście od ulicy (ekspozycja witryn na zewnątrz)

13.  Bardzo dużo miejsca na dokumenty i segregatory

14.  Możliwość umieszczenia reklamy na słupku informacyjnym budynku

15.  Możliwość umieszczenia podświetlanej reklamy nad witrynami lokalu

16.  Przystosowany dla osób niepełnosprawnych

MEDIA W LOKALU:

1. Woda i Centralne Ogrzewanie z sieci miejskiej

2. Energia – umowa z PGE

3. Światłowód 300MB (ORANGE)

4. Możliwość podłączenia telewizji kablowej

5. Możliwość zintegrowania systemu alarmowego z agencją ochrony.

UWAGI:

1. Wszelkie wyposażenie (meble, krzesła, sprzęt, itp.) jest zawarty w cenie czynszu

2. Cena 10 000 PLN Netto + czynsz + media (woda, kanalizacja, CO, prąd, Internet Gratis)

3. Agencje pośrednictwa proszę o niekontaktowanie się w sprawie umowy.

4. Minimalny okres wynajmu: 36 miesięcy

Zapraszam do skorzystania z tej wyjątkowej oferty, która spełni nawet najbardziej wymagające oczekiwania osób oraz firm poszukujących ekskluzywnych i profesjonalnych przestrzeni do pracy i spotkań biznesowych. Skontaktuj się już dziś, aby zapewnić sobie niepowtarzalne doświadczenie w tym luksusowym lokalu.

---

Nota prawna

Opis zawarty na stronie internetowej może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Informacje dodatkowe

Rok budowy
2019
Media
telewizja kablowa, prąd, internet, telefon, woda
Zabezpieczenia
system alarmowy, drzwi / okna antywłamaniowe, domofon / wideofon, monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
klimatyzacja, dojazd asfaltowy, winda, umeblowanie, ogrzewanie, parking, witryna

Mapa

Więcej ogłoszeń od tego ogłoszeniodawcy