Idź do strony głównej
Lokal użytkowy na sprzedaż
Rynek wtórny
Biura na sprzedaż
lubelskie
Lublin
Rury
Luksusowy lokal, 80m2, Lublin
Luksusowy lokal, 80m2, Lublin

Luksusowy lokal, 80m2, Lublin

1 600 000 zł
ul. Pana Balcera 6B, Rury, Lublin, lubelskie
20 000 zł/m²

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
80 m²
Przeznaczenie
biurowy, handlowy, usługowy
Piętro
Umiejscowienie lokalu
Stan wykończenia
Typ ogłoszeniodawcy
prywatny
Obsługa zdalna
Rynek
wtórny
Certyfikat energetyczny
A

Opis

Dzień dobry,

Oferuję Państwu unikatowy, w pełni wyposażony lokal biurowy klasy PREMIUM, z wejściem od ulicy, z dużymi witrynami, usytuowany w prestiżowym centrum biznesowym Lublina przy ulicy Pana Balcera 6B. 

Wnętrze tego biura zostało starannie zaprojektowane w nowoczesnym stylu, gdzie przeplatają się eleganckie odcienie grafitu, czerni i bieli. Szklane ściany nadają poczucie przestronności, jednocześnie tworząc optymalne warunki do efektywnej pracy.

W lokalu dominuje bajeczne oświetlenie LED, które nadaje wnętrzu ekskluzywności, tworząc niepowtarzalny klimat. Na podłogach zastosowano włoskie płytki, natomiast w obszarach biurowych znajduje się francuska wykładzina antyalergiczna z renomowanej kolekcji Metropolitan firmy BALSAN.

Każdy element tego lokalu został precyzyjnie dopracowany przy użyciu materiałów najwyższej jakości (m.in. wysokiej jakości fornirowane meble) aby stworzyć przestrzeń, w której praca staje się prawdziwą przyjemnością.

Jeśli jesteś gotowy na pracę w warunkach, na jakie zasługujesz, serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na prezentację nieruchomości i omówienia wszelkich szczegółów.

Ten wyjątkowy lokal doskonale sprawdzi się jako siedziba dla różnorodnych usług biurowych, zapewniając nie tylko idealne warunki pracy, lecz także prestiż i uznanie klientów Twojej firmy.

Lista pomieszczeń:

1. Lobby z aneksem kuchennym

2. Gabinet nr 1

3. Gabinet nr 2

4. Sala Konferencyjna nr 1

5. Sala Konferencyjna nr 2

6. WC + łazienka

Otoczenie:


1. W budynku biura posiadają firmy deweloperskie, kancelaria notarialne oraz prawne.

2. W promieniu 1km: Biura, firmy usługowe, ZUS, Sąd Rejonowy, Banki, Centrum Handlowe, Posterunek Policji i wiele innych.

Parking:

Wokół budynku jest dostępny darmowy, publiczny parking naziemny. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w budynku obok lub parkowania za niewielką opłatą (do 2 godzin bezpłatnie). 

Wyposażenie Lobby:

1. Lada recepcyjna

2. Kontener zamykany

3. 2 x kanapy dla klientów, 

4. Fotel biurowy

5. Drukarka sieciowa / Xero A3/A4 kolorowa

6. Miejsce na LOGO Twojej firmy (na ścianie, na dedykowanym tle)

Wyposażenie Gabinetów

1. Biurko gabinetowe

2. Drzwi do gabinetu zamykane na kartę

3. Skórzany fotel gabinetowy

4. 2 x krzesła dla klientów

5. Zabudowa meblowa

Wyposażenie Sal konferencyjnych

1. Stół konferencyjny

2. Drzwi do sali zamykane na kartę

3. 6 x skórzanych foteli gabinetowych

4. Telewizor

5. Zabudowa meblowa

Wyposażenie aneksu kuchennego:

1. Zabudowa kuchenna

2. Czajnik, naczynia

3. Ekspres do kawy

4. Dystrybutor wody

5. Zmywarka do naczyń

Dodatkowe udogodnienia:

1. Rekuperacja

2. Klimatyzacja sufitowa

3. Ogrzewanie podłogowe

4. System alarmowy

5. System przeciwpożarowy

6. Ochrona i monitoring budynku oraz garaży

7. System monitoringu z możliwością kontroli on-line

8. System nagłośnienia audio (bluetooth) w całym lokalu

9. Elektroniczny (karty magnetyczne) lub tradycyjny (klucze) system dostępu do lokalu oraz pomieszczeń.

10.  Niesamowite podświetlenia LED w całym lokalu (białe, niebieskie)

11.  Wysokość pomieszczeń do 3,20 m

12.  Wejście od ulicy (ekspozycja witryn na zewnątrz)

13.  Bardzo dużo miejsca na dokumenty i segregatory

14.  Możliwość umieszczenia reklamy na słupku informacyjnym budynku

15.  Możliwość umieszczenia podświetlanej reklamy nad witrynami lokalu

16.  Przystosowany dla osób niepełnosprawnych

MEDIA W LOKALU:

1. Woda i Centralne Ogrzewanie z sieci miejskiej

2. Energia – PGE

3. Światłowód 

4. Możliwość podłączenia telewizji kablowej

5. Możliwość zintegrowania systemu alarmowego z agencją ochrony.

UWAGI:

1. Wszelkie wyposażenie (meble, krzesła, sprzęt, itp.) jest zawarty w cenie czynszu

2. Cena 1 600 000 PLN Netto

3. Agencje pośrednictwa proszę o niekontaktowanie się w sprawie umowy.

Zapraszam do skorzystania z tej wyjątkowej oferty, która spełni nawet najbardziej wymagające oczekiwania osób oraz firm poszukujących ekskluzywnych i profesjonalnych przestrzeni do pracy i spotkań biznesowych. Skontaktuj się już dziś, aby zapewnić sobie niepowtarzalne doświadczenie w tym luksusowym lokalu.

---

Nota prawna

Opis zawarty na stronie internetowej może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Informacje dodatkowe

Rok budowy
2019
Media
telewizja kablowa, prąd, internet, telefon, kanalizacja, woda
Zabezpieczenia
system alarmowy, drzwi / okna antywłamaniowe, domofon / wideofon, monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
klimatyzacja, dojazd asfaltowy, umeblowanie, ogrzewanie, parking, witryna

Mapa

Sprawdź bezpłatnie swój Status Kredytowy BIK

  • Odbierz kod na darmowy dostęp do BIK
  • Porozmawiaj z Ekspertem Finansowym współpracującym z Otodom, aby poznać korzystne oferty kredytu

Naszym partnerem jest
Biuro Informacji Kredytowej S.A.

Więcej ogłoszeń od tego ogłoszeniodawcy