Idź do strony głównej
Lokal użytkowy na wynajem
Biura na wynajem
mazowieckie
Warszawa
Wola
Mirów
Biuro dla 4 osób, umeblowane, recepcja, biurowiec
Biuro dla 4 osób, umeblowane, recepcja, biurowiec

Biuro dla 4 osób, umeblowane, recepcja, biurowiec

3 290 zł
Grzybowska 80/82, Mirów, Wola, Warszawa, mazowieckie
66 zł/m²

Obsługa zdalna

Obsługa zdalna

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
50 m²
Przeznaczenie
biurowy
Piętro
7
Umiejscowienie lokalu
w biurowcu
Stan wykończenia
gotowy
Typ ogłoszeniodawcy
biuro nieruchomości
Obsługa zdalna
tak
Dostępne od

Opis

Wykończone w wysokim standardzie Pokoje są częścią nowoczesnej przestrzeni biurowej. Wszystkie pomieszczenia są komfortowo umeblowane, w pełni przygotowane do pracy.

W cenie: recepcja, miejsca spotkań, salki konferencyjne, strefa chillout oraz kuchnia.

W naszej ofercie mamy różnej wielkości pokoje, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta. Oferta bezpośrednio od Właściciela - BEZ PROWIZJI !

Nasza powierzchnia biurowa znajduje się na 7 i 8 piętrze w budynku KOLMEX przy ulicy Grzybowskiej 80/82. Poza umeblowanymi pokojami przygotowaliśmy do Państwa dyspozycji recepcję, salki konferencyjne, kuchnię z jadalnią, oraz strefy odpoczynku.

Biurowiec znajduj się w Warszawie na bliskiej Woli, na obszarze CBD (Central Business District). Biurowiec znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie najnowszych inwestycji, takich jak Warsaw Spire.

Podana cena zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (energia, ochrona, internet), korzystanie z salki konferencyjnej, kuchni z kawą, herbatą oraz obsługę sekretariatu.

Zapewniamy pełen dostęp do przestrzeni współdzielonych, swobodę zapraszania gości do swojego biura lub do salek konferencyjnych.

Ogłoszenie dotyczy promocyjnej ceny 3290 zł miesięcznego czynszu przez pierwsze trzy miesiące. Cena bez promocji to 4750 zł

BIURO DLA 4 OSÓB

WYPOSAŻENIE:

  • klimatyzacja, ogrzewanie, prąd
  • Internet, Wi-fi, LAN
  • biurka, kontener pod biurko, szafa/komoda, wygodne fotele
  • ekspres do kawy, lodówka, zmywarka

OFERUJEMY:

  • kawa, herbata, woda z dystrybutora
  • sekretariat i obsługa korespondencji
  • odbieranie połączeń i zapisywanie informacji
  • możliwość drukowania, skanowania, xero
  • Parking

W biurowcu na parterze znajduje się recepcja, efektowne lobby oraz sklep i restauracja. W budynku znajdują się liczne firmy, kancelarie prawnicze oraz podatkowe. Centralne położenie biurowca zapewnia bardzo dobrą komunikację samochodową i miejską. W pobliżu znajdują się liczne przystanki tramwajowe, autobusowe oraz metro.

Zapraszamy!

Informacje dodatkowe

Rok budowy
brak informacji
Media
prąd, internet, telefon, woda
Zabezpieczenia
teren zamknięty, monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
klimatyzacja, winda, umeblowanie, ogrzewanie, parking, witryna

Mapa

Więcej ogłoszeń od OPTI OFFICE GRZYBOWSKA SP. Z O. O.

Kontakt