RE/MAX Polska – napędzani niezależnością

Lot balonem (jednym z największych w Polsce!), intensywna konferencja zrzeszająca najlepszych ekspertów z branży nieruchomości, a może kameralna rozmowa o wymarzonym domu? Agenci z RE/MAX są nie do zatrzymania – działają z rozmachem, kreatywnością, ale i wyczuciem. Ich styl pracy jest zawsze zakorzeniony w głębokiej empatii i zawodowym profesjonalizmie. Bez względu na to, czy obsługują luksusowe projekty warte miliony, czy szukają przytulnych czterech kątów dla początkujących na rynku nabywców. Niedawno swoją energię i know-how pokazali w programie TVN „Zróbmy sobie dom” (2025). Teraz czas, żeby poznać ich nieco bliżej.
O czym przeczytasz w tym artykule?
RE/MAX – czuwamy nad każdym segmentem rynku
Marka RE/MAX zrzesza agentów… ze 110 krajów. W Polsce pod tym szyldem działa 350 niezależnych agentów-przedsiębiorców i 40 biur. W sercu modelu biznesowego RE/MAX są: indywidualna odpowiedzialność, przedsiębiorczość i etyka. Agent nie jest tu pracownikiem na etacie. To niezależny przedsiębiorca, który buduje własny biznes w oparciu o siłę i rozpoznawalność globalnej marki. Ten model motywuje do maksymalnego zaangażowania oraz brania pełnej odpowiedzialności za sukces – zarówno swój, jak i klienta. A zaangażowanie, dbałość o detale i pełna kontrola nad procesem są w RE/MAX niezbędne. Marka obsługuje bowiem każdy segment rynku: nieruchomości z rynku wtórnego i pierwotnego, działki budowlane, rolne, inwestycyjne, nieruchomości komercyjne.
Dla najbardziej wymagających klientów powtał RE/MAX Collection – specjalny program skupiający nieruchomości premium: luksusowe wille, przestronne, nadmorskie apartamenty, rezydencje zagraniczne.
Na początku był amerykański sen
Wszystko zaczęło się za oceanem. W 1973 r. Dave Liniger założył w Denver agencję nieruchomości, która miała nie tylko położyć kres fatalnej reputacji amerykańskich pośredników, ale – jak się wkrótce okazało – zrewolucjonizować styl pracy na międzynarodowym rynku nieruchomości. RE/MAX rozwijał się powoli, ale konsekwentnie, pomimo kłód rzucanych Linigerowi pod nogi przez konkurencję. Po 5 latach Liniger założył swoje setne biuro. W ten sposób zrzeszył 1000 agentów, a oficjalnym symbolem korporacji został balon balon na ogrzane powietrze. W 1995 r. RE/MAX rozpoczął ekspansję – wszedł na rynki Afryki Południowej, Europy oraz Izraela. Dzisiejsza pozycja RE/MAX to milowy krok naprzód w rozwoju firmy. Obecnie marka to ponad 8300 biur nieruchomości zrzeszających ponad 140 000 agentów, którzy działają na 5 kontynentach.
W myśl filozofii: samodzielny, ale nie sam
W przypadku RE/MAX samodzielność od zawsze szła w parze ze współpracą – trochę tak jak w sporcie – jeśli chcesz być najlepszy, graj z najlepszymi.
– Od początku działalności RE/MAX, czyli już od przeszło 50 lat, sprawdza się strategia: nie ograniczaj, inspiruj. W takich warunkach agenci osiągają najlepsze wyniki. Mamy zagwarantowaną niezależność, ale jednocześnie zapewnione merytoryczne wsparcie i wymianę doświadczeń w obrębie zespołu. Indywidualne sukcesy zawdzięczamy bliskiej współpracy i wzajemnej motywacji – komentuje Dawid Pajerski, agent nieruchomości RE/MAX Home Pro, Bielsko-Biała.
Ta filozofia dotyczy zarówno agentów, jak i właścicieli biur, którzy prowadzą własne firmy, korzystając z międzynarodowego know-how, technologii i potężnej sieci kontaktów, do której mają dostęp w ramach modelu RE/MAX.
Współpraca według marki, to też wspólne szkolenia. RE/MAX dba, żeby agenci aktualizowali wiedzę oraz poszerzali swoje umiejętności. Ważne jest także, by podążali za technologicznymi nowinkami i doskonalili w przewidywaniu nowych trendów na rynku.
Ulubiony styl pracy? Otwarte serce i umysł jak żyletka
Partner, strateg i opiekun – w tych 3 słowach można opisać każdego agenta, który pracuje dla RE/MAX. Wszyscy bowiem doskonale rozumieją, że za każdą nieruchomością kryje się ludzka historia, emocje i marzenia. Agenci dbają o każdy detal, budując mosty między oczekiwaniami sprzedającego a marzeniami kupującego.
– Agent nieruchomości to architekt sprzedaży i robot wielofunkcyjny z sercem i empatią. Z jednej strony kreator, z drugiej zaś strateg działający w oparciu o bardzo dużą wiedzę i dane. Zaprojektuje cały proces od fundamentów – przygotuje nieruchomość tak, aby przyciągała uwagę kupujących – przez indywidualnie zaplanowany marketing, negocjacje i nadzór nad formalnościami, aż po przekazanie kluczy nowym właścicielom – wymienia Małgorzata Owczarzak, agentka nieruchomości RE/MAX Experts, Poznań i uczestniczka programu “Zróbmy sobie dom”
– Jestem agentem nieruchomości, ale nie sprzedaję domów. Pomagam ludziom zamknąć jeden rozdział i z odwagą wejść w kolejny. Wchodzę w historię twojej nieruchomości z prawdziwą uważnością i uczciwą empatią. Biorę na siebie cały proces – plan, prezentację, emocje i… stres. Twój spokój to moja odpowiedzialność – podkreśla Terra Fanin, agentka nieruchomości RE/MAX Speedway, Zielona Góra
SPRAWDŹ: Oferta RE/MAX Polska w Otodom
Odpowiedzialni – także po pracy
RE/MAX Polska udowadnia, że globalny zasięg nie oznacza wcale mniejszego zaangażowania w lokalne inicjatywy – wręcz przeciwnie. Marka wykorzystuje swoje talenty, zasoby i rozpoznawalność, żeby aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym i dbać o otoczenie, w którym funkcjonuje. W samym 2025 r. z inicjatywy RE/MAX:
- przekazano ponad 30 000 zł na walkę z przemocą wobec kobiet w ramach inicjatywy SHEMAX
- posadzono 534 drzewa w ramach akcji z okazji Dnia Ziemi
- wsparto drużynę piłkarską All Stars Poland, promując idee współpracy i motywacji, tak bliskie marce.
Wizytówką RE/MAX i symbolem rozmachu w budowaniu społeczności (od ponad 50 lat) jest jedna z największych flot balonów na ogrzewane powietrze. Marka posiada ich ponad 100. Charakterystyczne, biało-czerwono-niebieskie balony przyciągają wzrok podczas lotów pokazowych na terenie całej Ameryki Północnej, w niebanalny sposób urozmaicając budowanie relacji z klientami i partnerami.
Rola ekspertów na planie „Zróbmy sobie dom” TVN
Dotychczasowa, imponująca działalność agencji RE/MAX Polska została doceniona przez Otodom. Przy wyborze ekspertów do udziału w finałowym odcinku programu „Zróbmy sobie dom” TVN, agencja została wybrana jako jeden z pięciu kluczowych graczy na polskim rynku.
Formuła tego nowego dla polskiej telewizji formatu opierała się na zmaganiach dziewięciu par, które własnymi siłami przekształcały zaniedbane nieruchomości w wymarzone miejsca do życia. Zadaniem agentów RE/MAX Polska oraz przedstawicieli pozostałych czterech topowych agencji zaproszonych przez Otodom była profesjonalna analiza wykonanych prac pod kątem funkcjonalności, jakości i potencjału rynkowego.
Agenci RE/MAX Polska na planie „Zróbmy sobie dom” TVN:
- Sylwia Gajek-Zielińska
- Terra Fanin
- Dawid Pajerski
- Andrzej Łojewski
- Małgorzata Owczarzak














