Agent to nie tylko pośrednik, to partner – agencja Hamilton May, Lider Jakości 2024

Dobry agent nieruchomości to o wiele więcej niż tylko pośrednik w sprzedaży czy wynajmie mieszkania. Jest przewodnikiem, doradcą i często wsparciem w trudnych momentach życia. To właśnie dzięki takim wartościom oraz wysokim standardom działania, agencja Hamilton May zdobyła prestiżowy tytuł Lidera Jakości 2024. Ten ranking organizowany przez Otodom to nie tylko kluczowy wyznacznik najlepszych w branży nieruchomości w Polsce. Tytuł zdobyty przez Hamilton May podkreśla zarówno ich jakość pracy, ale także stawia ich jako przykład do naśladowania dla innych.

Rola agenta nieruchomości – nie pośrednik, lecz przewodnik

Zakup czy wynajem nieruchomości to dla wielu osób jeden z najważniejszych etapów życia. Nic więc dziwnego, że wiąże się często z dużymi emocjami oraz znaczącymi decyzjami finansowymi. Jak wskazuje Paulina Karpisz, Head of Marketing w Hamilton May, agent nieruchomości pełni niejednokrotnie funkcję doradcy i partnera. Jego rola to pomaganie klientom nie tylko w znalezieniu odpowiedniej nieruchomości. To przede wszystkim także wsparcie w przejściu przez cały proces w sposób bezpieczny i świadomy.

„W pracy agenta kluczowe są zarówno kompetencje twarde, jak znajomość prawa, finansów czy marketingu, jak i empatia, umiejętność słuchania oraz budowanie zaufania” – zauważa Paulina Karpisz.

Agencja Hamilton May, laureat rankingu Otodom, to agencja, która nieustannie potwierdza te słowa własną praktyką. Specjalizując się w rynku premium oraz nieruchomościach w prestiżowych lokalizacjach, obsługuje klientów wymagających przejrzystości, wysokiego standardu usług oraz indywidualnego podejścia.

Lider Jakości – co to znaczy?

Tytuł Lidera Jakości 2024 został przyznany na podstawie kwartalnych ocen jakości ogłoszeń oraz obsługi klienta. W ciągu roku agencje nieruchomości były oceniane pod kątem m.in.:  
• Kompleksowości i dokładności ogłoszeń,  
• Profesjonalizmu w obsłudze klientów,  
• Skuteczności transakcji.

Agencja Hamilton May, działająca na rynku od ponad dwóch dekad, zdołała nie tylko utrzymać się w ścisłej czołówce, ale też wygrać w kategorii biur nieruchomości z największą liczbą ogłoszeń (powyżej 500). Ten sukces to efekt dbałości o detale oraz inwestycji w nowoczesne technologie.

„Profesjonalizm ogłoszeń to dziś jedna z najważniejszych wizytówek każdej agencji. Klienci coraz bardziej doceniają jakość zdjęć, opisy czy dodatkowe wizualizacje takie jak spacery 3D. Dobrze przygotowane oferty zwiększają zaufanie i skuteczność” – podkreśla Karpisz.

Profesjonalizacja branży wymaga wspólnego działania

agencja hamilton may

Ranking Lidera Jakości, organizowany przez Otodom, odgrywa szczególną rolę nie tylko w nagradzaniu najlepszych, ale także w edukacji rynku nieruchomości. Doskonale wiemy, że jakość ogłoszeń i obsługi jest dziś najważniejszym kryterium dla klientów. Dlatego wspólnie działamy z agencjami i deweloperami, by dostarczać najlepszych rozwiązań na rynku.

Z roku na rok wzrasta liczba agencji, które stawiają na transparentność i jakość – agencja Hamilton May jest tego świetnym przykładem. Jednocześnie to także sygnał dla całej branży, że wysoki standard może być kluczem do sukcesu.

SPRAWDŹ: Oferta Hamilton May w Otodom

Agencja Hamilton May: drużyna specjalistów od ludzkich potrzeb

Agencja wyróżnia się nie tylko jakością oferty, ale także kompleksowym podejściem do obsługi klientów. Specjalizując się w nieruchomościach premium, działa w głównych polskich miastach – Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Jej zespół to ponad 70 specjalistów, w tym agenci mówiący w kilku językach! A to daje możliwość obsługi klientów międzynarodowych oraz instytucji takich jak ambasady czy korporacje relokujące pracowników.

Dla Hamilton May kluczowe są:  
1. Długofalowe relacje z klientami. Wielu klientów wraca do tej samej agencji czy konkretnego agenta przy każdej kolejnej transakcji.  
2. Transparentność procesów. Agencja jasno komunikuje koszty oraz etapy transakcji, dzięki czemu klienci czują się pewnie w całym procesie.  
3. Zaawansowane technologie. Autorski system CRM umożliwia szybszą i sprawniejszą obsługę, eliminując ryzyko błędów i przyspieszając realizację ofert.

Robert Watkins, CEO agencji, tłumaczy: 
„Inwestowanie w nowoczesne narzędzia pozwala nam działać szybciej i efektywniej. Pracujemy w zespole, który ma wspólny cel – oferowanie obsługi na najwyższym poziomie, która spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.”

Podkreślając znaczenie pracy agenta dla sukcesu klienta, Paulina Karpisz zauważa, że dobra agencja składa się przede wszystkim z kompetentnego zespołu, który potrafi zrozumieć potrzeby i emocje klienta. To właśnie ludzie są największym atutem agencji Hamilton May. Wieloletnia współpraca z zespołem pozwala zachować stabilność oraz rozwijać unikalne kompetencje. 

Sztuczna inteligencja czy empatia i doświadczenie?

Choć AI staje się coraz bardziej popularna w wielu branżach, eksperci z Hamilton May podkreślają, że technologia jest tylko wsparciem, a nie substytutem ludzkiego podejścia. Algorytmy mogą pomóc w analizie danych czy tworzeniu opisów. Jednak kluczowe elementy, takie jak budowanie relacji z klientami czy zrozumienie ich oczekiwań, pozostają wyłącznie domeną ludzi.

„Sztuczna inteligencja może przyśpieszyć naszą pracę, ale to empatia, doświadczenie i umiejętność wyczuwania emocji klienta tworzą realną wartość” – podsumowuje Barbara Cabaj-Duda, ekspertka Hamilton May.

Agencja Hamilton May: relacja ponad transakcją

Historia Hamilton May i ich sukces w rankingu Lidera Jakości pokazuje, jak ważne jest połączenie profesjonalizmu, innowacji i budowania zaufania na każdym etapie współpracy z klientem. Udowadniają, że przyszłość zawodu agenta nieruchomości w Polsce ma szansę na dalszy rozwój jako profesji zaufania w której liczy się nie tylko transakcja, ale także relacja i wsparcie na każdym kroku. 

Dla Hamilton May nagroda Lidera Jakości nie jest metą, ale kolejnym krokiem w dążeniu do utrzymania najważniejszej wartości – jakości.

Sprawdź co agencja Hamilton May robiła na planie Zróbmy sobie Dom!

Pokaż więcej

Marta Buzalska

Content Marketing Manager | Dbam o dobre słowa w Otodom!

Inne w temacie:

Back to top button