homfi – dla dobra klienta zrewolucjonizują całą branżę

Za trendami się podąża albo się je tworzy. Homfi od samego początku wybrało drugą drogę i ani myśli z niej zrezygnować. Zaczynali w studenckim pokoju założyciela agencji, Adama Nowodworskiego. Dziś kojarzeni są z autorskim modelem sprzedaży homfi selling system czy rewolucyjną metodą obsługi klientów popytowych na bazie własnego CRM. Dynamiczni, nowocześni, pracują jak dobrze naoliwiona maszyna. Oczywiście nie mogło ich zabraknąć na planie „Zróbmy sobie dom”, nowego formatu stacji TVN.

Determinacja w wyznaczaniu nowych ścieżek zaowocowała już kilkoma ważnymi dla agencji nagrodami: tytułem Lidera Nieruchomości Otodom (2019 i 2021), Złotym Laurem Konsumenta (2023), Grand Prix Laur Konsumenta (2024) oraz prestiżową nagrodą European Property Awards (2024). Każde z tych wyróżnień jest uznaniem dla misji skrupulatnie realizowanej od 2011 r. To znaczy profesjonalizacji usług agencji nieruchomości poprzez technologię, autorskie procesy i bezkompromisową jakość.

Technologia w DNA marki homfi

W branży, gdzie większość graczy opiera się na gotowych rozwiązaniach, homfi od początku postawiło na technologiczną niezależność. Czasami wręcz można pomyśleć, że to nie jest agencja nieruchomości, która korzysta z technologii, a firma technologiczna, która krok po kroku zmienia rynek nieruchomości.

Jej sercem nie jest arkusz kalkulacyjny, a zaawansowany, autorski ekosystem IT, tworzony i rozwijany przez własny zespół programistów. To przewaga, która daje homfi i jej klientom korzyści na każdym etapie transakcji.

Centrum tego systemu stanowi inteligentny CRM, w którym zgromadzono unikalną bazę aktywnych klientów poszukujących nowego domu. Dzięki niemu agenci korzystają z inteligentnego matchera ofert, który łączy zdefiniowane oczekiwania kupujących z dopasowanymi nieruchomościami. Efekt? Proces poszukiwań, który u innych trwa tygodniami, w homfi zajmuje minuty.

Jednak prawdziwą rewolucją jest to, co dzieje się po stronie klienta. System marketing automation, zintegrowany z bazą CRM, proaktywnie wysyła na skrzynki mailowe spersonalizowane propozycje ofert, często zanim klient sam zdąży je znaleźć. Ten cały mechanizm dopełnia wewnętrzny Contact Center, obsługujący zapytania w trzech językach, w tym ukraińskim, i gwarantujący niemal natychmiastową reakcję. Dzięki wsparciu technologii agencja może więc pracować dla klienta 24 godziny na dobę. 

Lubię myśleć o homfi jak o dużym organizmie, w którym wszystko działa jak w zegarku. Mamy przestrzeń na spokojne budowanie długofalowych relacji z klientami, bo w tle wspiera nas niezawodna technologia.

Michał Drożdż, agent nieruchomości homfi i uczestnik programu „Zróbmy sobie dom”

homfi = innowacje na rynku nieruchomości

Choć bycie pionierem niekoniecznie kojarzy się z branżą nieruchomości, to jednak homfi pokazuje, że i tutaj jest miejsce na wyznaczanie ścieżek, którymi jeszcze nikt nie szedł. „Lekki Start” to przełomowa, pierwsza w Polsce, oferta najmu bez kosztów początkowych, takich jak kaucja czy prowizja, która usuwa największą barierę dla tysięcy najemców. Agencja wprowadziła ją w II kwartale 2025 r.

Homfi idzie też krok dalej. Rozszerza portfel o kompleksową obsługę wynajmu krótkoterminowego, oferując właścicielom możliwość zarabiania na wynajmie nawet w trakcie… sprzedaży nieruchomości. Takie proaktywne podejście, nastawione na szukanie coraz lepszych rozwiązań, przekłada się nie tylko na wymierne korzyści dla klientów. To również na jakość i komfort współpracy z agencją. 

homfi miało być od zawsze czymś więcej niż po prostu agencją nieruchomości. Chciałem stworzyć markę, która realnie pomaga klientom na rynku nieruchomości. Ale, co ważne, przy tym wyprzedza rynek, tworzy własne standardy i zmienia sposób, w jaki ludzie myślą o nieruchomościach. Dziś mamy własne technologie, jeden z największych w Polsce zespołów ekspertów i działamy w skali, o jakiej na początku mogliśmy tylko marzyć. Ale to wciąż dopiero początek. Nie znamy ograniczeń. Wierzymy w odważne pomysły, w podejmowanie ryzyka i w to, że polska marka może wyznaczać światowe trendy. Nasz cel jest jasny – chcemy, by doświadczenie klienta na rynku nieruchomości było lepsze, szybsze i prostsze, niż ktokolwiek wcześniej potrafił to sobie wyobrazić.

Adam Nowodworski, CEO homfi

Potęga ponad 100-osobowego zaplecza

Mimo innowacyjnych pomysłów i dostępnych technologii sukces byłby trudny do osiągnięcia bez odpowiedniego zespołu. Siłą homfi jest unikalny na polskim rynku, ponad 100-osobowy zespół Back Office. Tworzą go między innymi specjaliści z zakresu między innymi prawa, marketingu, IT, HR, designu.

Jesteśmy zgraną drużyną. Wspieramy się, inspirujemy i naprawdę lubimy ze sobą pracować. Mamy wysokie standardy, nowoczesne spojrzenie na marketing i indywidualne podejście do klienta. A przede wszystkim – pasję do nieruchomości

Beata Foryś, agentka nieruchomości homfi i uczestniczka programu „Zróbmy sobie dom”

Tu nie ma nudy. Są emocje, wyzwania, sukcesy i ogromna różnorodność tematów, których się podejmujemy. Praca w tak dużym gronie ekspertów sprawia, że nie tylko nieustannie uczymy się od siebie, ale też mamy apetyt, by sięgać po więcej.

Aleksandra Rybarczyk, agentka nieruchomości homfi i uczestniczka programu „Zróbmy sobie dom”

Dla klienta oznacza to, że – niezależnie od potrzeb czy planów – może liczyć na pełne wsparcie przy dowolnej transakcji na rynku nieruchomości. Począwszy od kupna–sprzedaży czy najmu, przez wsparcie na drodze do uzyskania kredytu hipotecznego, aż po wykończenie wnętrza pod klucz. Wszystko w jednym miejscu, pod parasolem jednej, zaufanej marki.

SPRAWDŹ: Oferta homfi w Otodom

Polski kapitał, międzynarodowe standardy

W erze międzynarodowych franczyz homfi świadomie wybrało inną drogę – rozwój oparty w 100% o polski kapitał i model oddziałów własnych. W przeciwieństwie do sieci franczyzowych, gdzie standardy mogą różnić się między biurami, każdy z 13 oddziałów homfi w największych miastach w Polsce działa według spójnych procedur. Co ciekawe, agenci mobilni obejmują swoim zasięgiem kolejne 25 miast stelickich na terenie całego kraju. Ten model działalności napędza stały, organiczny wzrost agencji. To dzięki niemu marka może pochwalić się coraz wyższym poziomem zatrudnienia i przychodów.
Od czerwca 2025 r. homfi poszerzyło także ofertę o wsparcie dla klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości w słonecznym regionie Costa Blanca. Dzięki temu klienci agencji mogą liczyć na tę samą jakość obsługi i eksperckie doradztwo również przy inwestycjach za granicą.

W roli ekspertów w finałowym odcinku „Zróbmy sobie dom”

Program „Zróbmy sobie dom”, emitowany na antenie TVN, stawiał przed uczestnikami ambitne zadanie. Była to samodzielna renowacja nieruchomości z ogromnym potencjałem, ale w kiepskim stanie. Kulminacyjnym momentem formatu była ocena efektów tych metamorfoz. Portal Otodom zaprosił do tego zadania profesjonalistów z 5 czołowych agencji na polskim rynku. Wśród nich nie mogło zabraknąć przedstawicieli homfi. Ich misją była chłodna, ekspercka analiza potencjału inwestycyjnego, jakości wykończenia i funkcjonalności odnowionych domów.

Agenci homfi na planie „Zróbmy sobie dom” TVN:

  • Maciej Dymek
  • Michał Drożdż
  • Marcin Ślusarczyk
  • Aleksandra Rybarczyk
  • Beata Foryś

ZOBACZ TEŻ: Eksperci homfi na planie programu „Zróbmy sobie Dom” TVN

Pokaż więcej

Marta Buzalska

Content Marketing Manager | Dbam o dobre słowa w Otodom!

Inne w temacie:

Back to top button