Magazyn Lighthouse #7 – Klient szczęśliwy od zaraz. Jak skutecznie dobierać nieruchomości do jego potrzeb?

To już 7 wydanie magazynu Lighthouse, a na tapecie: szczęście. W Otodom doskonale wiemy, że skuteczna sprzedaż jest niemożliwa bez dogłębnego zrozumienia potrzeb klientów. Dlatego magazyn Lighthouse to praktyczne spojrzenie na to, jak uszczęśliwiać swoich klientów. Wszystko dzięki cennym wskazówkom od agentów i deweloperów i ekspertom z branży. Co więcej, pod lupę bierzemy również dane na temat rynku i wyniki badań Otodom na temat dobrostanu w polskich miastach, dzielnicach i osiedlach.

Magazyn Lighthouse #7 – o czym przeczytasz w najnowszym wydaniu?

  • Raporty „Szczęśliwy dom” od Otodom i ThinkCo – co ze szczęściem w branży nieruchomości?
  • Prawdziwa potrzeba klienta – jak ją odkryć?
  • Smart rozwiązania w służbie oszczędności.
  • Otodom Analytics: co dane mówią o rynku?
  • Inwestycja dobrze zaplanowana czyli spojrzenie na projektowanie okiem dewelopera.
  • Dla kogo mieszkania w blokowiskach? Rzecz jasna dla… szczęśliwych!
  • Okolica ma znaczenie – jak ją sprzedać?

Eksperci i praktycy

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z branży i wykorzystaj praktyczne rady ekspertów oraz moc danych. Przekonaj się, że skuteczna sprzedaż i szczęście są nierozerwalne. Oraz przede wszystkim, że warto sięgać po najnowsze dane, by jeszcze lepiej zrozumieć klienta i tworzyć atrakcyjne oferty.

W 7 numerze magazynu „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się m.in.:

  • Przemysław Chimczak-Bratkowski i Tomasz Bojęć z ThinkCo – patroni najnowszego wydania, przedstawiają najważniejsze trendy w myśleniu o miastach oraz projektowaniu przestrzeni i usług.
  • Izabela Bernau–Ławniczak, szefowa projektów badawczych Customer Insights w VHS oraz Michał Rorbach, konsultant Sandler Training Polska, tłumaczą po co agentowi umiejętność aktywnego słuchania. Oprócz tego podpowiadają o co zapytać klienta podczas pierwszego spotkania.
  • Wojciech Kłosowski, ekspert w dziedzinie strategicznego planowania rozwoju lokalnego i doradca w Związku Miast Polskich, wskazuje jakie nowe modele zasiedlania budynków i osiedli będą konieczne
    do wdrożenia w przyszłości. I jakich będą oczekiwać Twoi klienci.
  • Deweloperzy: Szymon Domagała z Henniger Investment, Piotr Tarkowski z ALLCON i Dawid Wrona z Echo Investment dzielą się tym jak przelać modne teorie na praktykę. Tym samym biorą na tapet miasta 15-minutowe, mixed-use, mikromobilność i placemaking.
  • Agenci nieruchomości wyjaśniają jak właściwie opowiadać o okolicy, by uczynić z niej atut nieruchomości?
Magazyn Lighthouse - potrzeby klienta a poczucie szczęścia
Zbadaliśmy dobrostan Polaków w miejscu zamieszkania – czy jesteśmy szczęśliwi tam gdzie żyjemy? Co na to wpływa?
Odpowiedzi w najnowszym Lighthousie!
Magazyn Lighthouse - potrzeby klienta a poczucie szczęścia
Szczęśliwy dom czyli jaki? Mamy na to twarde dane i konkretne liczby. Zobacz jak wykorzystać to w swojej pracy w branży nieruchomości.
Back to top button