Magazyn Lighthouse #9 – Bezpieczny Kredyt 2% pod lupą.

Bezpieczny Kredyt 2%, komponent programu Pierwsze Mieszkanie, budzi wiele emocji. Dlatego to właśnie jemu poświęciliśmy temat specjalny 9. wydania magazynu Lighthouse. Ale to nie wszystko co znajdziecie w tym numerze! Od tego wydania możecie lekturę zaczynać od sekcji, która interesuje was najbardziej. Poza tematem numeru na stałe w naszym Lighthouse zagościły tematy związane z prawem, podatkami, trendami w sprzedaży i marketingu. 

Dobiega końca rok 2023 – jakże inny od tego poprzedniego. Do jednego jednak zdążyliśmy się już chyba przyzwyczaić – zmiana jest czymś, co towarzyszy nam nieustannie

Decyzje polityczne, takie jak wprowadzenie „Bezpiecznego Kredytu 2%” potrafią diametralnie zmienić sytuację na rynku nieruchomości. A przecież wiele takich decyzji przed nami. Niezależnie od tego, jakie one będą w 2024 r. warto się do tych zmian dobrze przygotować. Warto rozwijać swoje kompetencje przyszłości. Jakie? Wśród najczęściej wymienianych w badaniach są: zdolność aktywnego uczenia się, kreatywność, umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi, umiejętność współpracy z innymi, nastawienie na rozwiązywanie problemów. Wszystkie one są w jakimś stopniu zbieżne z ideą, jaka przyświeca Otodom od dłuższego czasu – ideą dzielenia się wiedzą. 

Oddajemy w Wasze ręce nowe, odświeżone w swojej formule wydanie magazynu „Lighthouse”. Wprowadziliśmy w nim stałe pozycje, takie jak: prawo i podatki, marketing i komunikacja, sprzedaż i rozwój osobisty. Pozostajemy też wciąż czujni, przyglądając się najnowszym trendom i analizując dane. Wierzę, że taki miks to solidne oręże w Waszych rękach.

Marcin Kawecki, General Manager Real Estate PL, Grupa OLX

Magazyn Lighthouse #9 – o czym przeczytasz w najnowszym numerze?

  • Bezpieczny Kredyt 2% – jak wygląda w praktyce? 
  • Nowa “wuzetka” (WZ) a rynek nieruchomości.
  • Czy dzień otwarty nieruchomości to coś więcej niż moda? 
  • Czym jest neuromarketing i jak wykorzystać go w efektywnej sprzedaży? 
  • Prezentacja, która sprzedaje, czyli jak sprawić, by klient zapamiętał cię na dłużej. 
  • AI w służbie agentom i deweloperom – gdzie leży potencjał? 

oraz wiele innych praktycznych porad i informacji.

Eksperci i praktycy

W 9 numerze magazynu „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się m.in.:

  • Jakub Kuflowski, ekspert finansowy Notus Finanse współpracujący z Otodom w ramach programu wsparcia kredytobiorców. Podsumowuje jak pod wpływem BK2% zmieniła się zdolność kredytowa Polaków
  • Wojciech Woźniczka, negocjator na rynku nieruchomości i Aleh Tur, właściciel Tur Nieruchomości, podpowiadają, jakie elementy strategii sprzedażowo-marketingowej zdają egzamin na rynku popytowym.
  • Katarzyna Dzięcioł, założycielka firmy doradczej LISA specjalizującej się w przekształcaniu terenów na mieszkaniowe w trybie specustawy mieszkaniowej. Opowiada o zmianach w wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy. 
  • Maciej Mierzejewski, audytor energetyczny i właściciel firmy Audytoenerg, przekazuje niezbędną wiedzę na temat świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 
  • Dagmara Pakulska-Porembińska, marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka, wskazuje, na jakich pięciu filarach powinien opierać się personal branding agenta nieruchomości i dewelopera. 
  • Natalia Suska, psycholożka i doradczyni w zakresie budowania strategii biznesowych i silnych zespołów. Daje receptę na to jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i skutecznie budować trwałe relacje z klientem.
  • Edyta Kołodziej, dyrektorka sprzedaży i marketingu w Nickel Development, opowiada o działaniach CSR w branży nieruchomości i ich odbiorze przez klientów. 
  • Anna Ledwoń-Blacha, szkoleniowiec w zakresie mediów społecznościowych i customer experience, pokazuje sprzedażowy potencjał neuromarketingu.
  • Anna Prończuk-Omiotek, znana w internecie jako AnnaPRO z tego że uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Tłumaczy jak Al wpływa na proces zakupu i sprzedaży nieruchomości.

Back to top button