Lighthouse #6 – Podróż ścieżką klienta. Jak świadomie projektować najlepsze doświadczenia w branży nieruchomości?

  • Kim są Twoi klienci i jak sprostać ich oczekiwaniom?
  • Jak sprawić, by klienci byli zachwyceni Twoją obsługą (i polecali Cię innym)?
  • Czy wizerunek w sieci może wpłynąć na Twoją sprzedaż?
  • Jak zaskakiwać i skraść serce w branży nieruchomości?
  • W jaki sposób zdobyć rzetelny feedback?

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z branży i wykorzystaj praktyczne rady ekspertów. Sprawdź, dlaczego customer experience musi wejść na stałe do Twojego słownika, jeśli chcesz tworzyć silną i atrakcyjną agencję nieruchomości.

W szóstym numerze „Lighthouse” wiedzą i doświadczeniem dzielą się eksperci:

  • Patronka numeru, Joanna Hirsz, wyjaśnia ideę customer experience i tłumaczy, dlaczego to dużo więcej niż marketingowa moda.
  • Laureaci konkursu Lider Nieruchomości 2021 zdradzają swoje praktyczne sposoby na pozytywne zaskakiwanie klientów. Wskazują też, jakich błędów lepiej unikać, by transakcja zakończyła się sukcesem.
  • Przemysław Dziubek pokazuje, jak krok po kroku opracować strategię budowania dobrych doświadczeń klientów.
  • Izabela Bernau-Ławniczak pokazuje, czym są persony sprzedażowe i jak je wykorzystać, by skutecznie trafić do klientów, na których nam zależy.

To jednak nie wszystko. W  „Zgodnie z prawem” podpowiadamy, jak w przejrzysty sposób wyjaśnić klientowi często niezrozumiałe dla przeciętnego „Kowalskiego” branżowe pojęcia. Z kolei „Świeże dane” tym razem poświęcone jest szczęściu mieszkańców Polski – mierzymy jego poziom i sprawdzamy, z czego konkretnie wynika. W „Okiem agenta / dewelopera” znajdziecie rozmowę z członkiem Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich – Moniką Perekitko – o stereotypach w branży deweloperskiej i niezbędnych zmianach w relacji klient – deweloper.

Pobierz 6 numer magazynu Lighthouse i dowiedz się jak przyciągać klientów fantastycznymi doświadczeniami i przy okazji zmniejszać koszty pozyskania nowych zainteresowanych!

Back to top button