Podnoszący się poziom obsługi klientów na rynku nieruchomości to nie tylko zasługa postępu technologicznego. To przede wszystkim ambitni ludzie, którzy wciąż chcą się doskonalić. Agenci dobrze wiedzą, że na tak specyficznym rynku najbardziej liczy się zadowolenie klienta. Aby je osiągnąć, trzeba wciąż podnosić poziom swoich usług.

 

ZOBACZ FILM!

 

Dobry pośrednik zna nie tylko rynek nieruchomości, musi też nieustannie szkolić się z wielu różnych dziedzin: od marketingu przez psychologię po prawo. A aby wyróżnić się wśród konkurencji, powinien wciąż poszukiwać nowych pomysłów i innowacji.

Właśnie w duchu nieustającego rozwoju utrzymanych było wiele kartek z odpowiedziami liderów rynku. Twórczej wymianie myśli i znajdowaniu inspiracji służyło także zorganizowana pod hasłem „Poziom wyżej” trzecie już spotkanie w Serocku. Rozwojowi służył program, w którym sporo było nowości i motywujących wydarzeń.

 

 

Spotkanie podzielone zostało na cztery części. Pierwszą, „Inspiracja”, wypełniły wystąpienia general manager Otodom Moniki Rudnickiej, która zwróciła uwagę na psychologiczne aspekty biznesu oraz gości specjalnych. Byli nimi profesor Andrzeja Blikle, który zaprezentował swój model zarządzania zespołem i prowadzenia biznesu i słynny himalaista, Adam Bielecki, który podzielił się z uczestnikami wspomnieniami z głośnych wypraw. Każdy z mówców skupił się na bliskiej sobie tematyce, ale wspólnym mianownikiem tych porywających wystąpień była silna dawka motywacji.

Druga część, „Dialog”, była tegoroczną nowością. Spore emocje wśród uczestników rozbudziła debata „Należy pobierać prowizje od kupujących”. Zgodnie z najlepszymi oksfordzkimi wzorcami po każdej stronie sporu znalazło się trzech uczestników. Daria Dziwisz, Michał Łukaszewski i Przemysław Smalkowski bronili tezy. Przeczyli jej Adam Parzusiński, Sebastian Wielgus i Katarzyna Czerwiak. Nie zabrakło także głosów z sali i żywiołowych reakcji zebranych.

 

ZOBACZ FILM!

 

Na trzeci moduł, „Interakcja”, złożyły się dwie rundy warsztatów opartych na grze, w której uczestniczyło jednocześnie niemal 300 osób. U wielu uczestników obudziła ona ukryte potrzeby sportowej rywalizacji, ale wymagała też współpracy pomiędzy zawodnikami.

W ostatniej części, o wiele mówiącym tytule „Celerbacja”, także nie zabrakło okazji ku nawiązywaniu branżowych kontaktów. Gwiazdą wieczoru był Krzysztof Zalewski, który brawurowo wykonał mniej i bardziej znane utwory Czesława Niemena. Wcześniej na scenie zameldowała się trójka przedstawicieli firm, które otrzymały od Otodom statuetkę „Lider Nieruchomości”.

„Za innowacyjne podejście do biznesu i poszukiwanie niekonwencjonalnych rozwiązań oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii w codziennej pracy agenta nieruchomości” nagrodę odebrał Adam Parzusiński z biura Partner Nieruchomości. Wyróżnienie „za profesjonalne zdjęcia przykuwające uwagę, szczegółowe opisy i dbałość o detale w prezentowanych ofertach” przypadło firmie En Casa, którą reprezentowała Małgorzata Podbielska. Madalena Pawliczak i Małgorzata Korólczyk-Rabek z firmy Mzuri odebrały natomiast statuetkę „za oryginalny model biznesowy odpowiadający na potrzeby klientów, kompleksową obsługę transakcji najmu i inwestowania w nieruchomości na wynajem oraz wysoką jakość usług”.

Jak podkreśliła Monika Rudnicka, wszyscy uczestnicy Trzeciego Spotkania Liderów Nieruchomości mogą czuć się wyróżnieni. To właśnie najaktywniejsze biura sprawiają, że cała branża musi wciąż dążyć „poziom wyżej”. A tego typu wydarzenia sprawiają, że pośrednicy nawiązują kontakty, wzajemnie się inspirują do podnoszenia jakości swoich usług i wymieniają ciekawymi pomysłami.

Korzystają na tym klienci. Stale podnoszący się poziom pośredników sprawia, że mogą oni spać spokojnie, podczas gdy sprawy ich nieruchomości znajdują się w dobrych rękach.

 

CZYTAJ WIĘCEJ O WYDARZENIACH W OTODOM