Śladami klienta – odkryj tajniki customer experience w nadchodzącym numerze magazynu „Lighthouse”

Rynek nieruchomości wciąż przynosi nowe wyzwania, z którymi muszą się mierzyć agenci i deweloperzy. Dlatego w nadchodzącym, szóstym numerze “Lighthouse” skupimy się z jednej strony na działaniach, jakie podejmują lub mogą wprowadzić profesjonaliści, a z drugiej – na doświadczeniu klienta, które jest ich wynikiem.

Tematem głównym numeru jest customer experience, czyli projektowanie doświadczeń klienta. To niezwykle ważne, by świadomie poruszać się ścieżką klienta, tak by skutecznie zakończyć transakcję, a do tego móc spodziewać się poleceń od zadowolonych klientów. To zresztą odpowiedź na Wasze sugestie, które zbieramy w ankiecie po lekturze numeru  – mamy nadzieję, że najświeższe wydanie w którym to klient i rozpoznanie jego potrzeb są w centrum to idealna porcja wiedzy w obecnej dynamicznej sytuacji. 

Jak zwykle będą czekały na Was teksty przygotowane przez praktyków z branży oraz wypowiedzi ekspertów:

  • Patronka numeru, Joanna Hirsz, specjalistka z obszaru customer experience, zdradzi, w jaki sposób zaprojektować jak najlepsze doświadczenie klienta i dać się zapamiętać na długo.
  • Ekspertki z CustomerMatters: Marta Łukawska-Daruk i Aleksandra Jagiełło-Bono, podzielą się sposobami na to, jak skutecznie badać wizerunek marki i wyciągać z odpowiednie wnioski.
  • Monika Perekitko, członek Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich, opowie o budowaniu silnych relacji między deweloperem a klientem i wyzwaniach jakie stawia świadome tworzenie przestrzeni.
  • Monika Czaplicka, szefowa agencji social media Wobuzz, która podpowie, jak radzić sobie z nieprzychylnymi komentarzami klientów.
  • Nie zabraknie również konkretnych porad od praktyków z branży, między innymi tegorocznych zwycięzców konkursu Lider Nieruchomości, którzy zdradzają swoje sposoby na podbicie serc klientów i biorą na tapet największe grzechy biur nieruchomości.

To jednak nie wszystko! Eksperci Otodom podpowiedzą jak działać na rzecz skuteczności i efektywności ogłoszeń oraz nowych inicjatywach Otodom.

Na tapecie znajdzie się m.in. tworzony przez nas we współpracy z ekspertami rynku nieruchomości Kodeks Agenta PRO, czyli inicjatywa mająca promować najlepsze praktyki w branży, wspomagać codzienną pracę agentów nieruchomości oraz wpływać na skuteczność ich działań. Już teraz możecie zapoznać się z relacją z warsztatów, które odbyły się z laureatami tegorocznej edycji Lidera Nieruchomości: Kodeks Agenta PRO – relacja z warsztatów – Blog Otodom.

O czym przeczytasz w tym artykule?

Pobierzcie nowy numer magazynu Lighthouse już dziś!

Back to top button