Wspieramy myśląc długofalowo – Rada Doradcza Klientów Otodom

Wczoraj odbyło się spotkanie Rady Doradczej Klientów Otodom. Już wcześniej jednak wiedzieliśmy, że rabat to za mało, to działania krótkoterminowe. Zobaczcie, jakie decyzje podjęliśmy, jakie wsparcie oferujemy…

O czym przeczytasz w tym artykule?

Decyzja:  Pakiet wsparcia strategicznego

  1. Rabaty. Chcemy pomóc Wam w czasie, gdy tych zleceń możecie mieć mniej. Postanowiliśmy, że biura nieruchomości otrzymają rabat 50% na opłatę za emisję ogłoszeń. Rabat będzie widoczny na 2 następujących po sobie fakturach, kwietniowej i majowej. Szczegóły tutaj >>
  2. Wsparcie technologiczne. Wszyscy wiemy, że obecna sytuacja wymusi, abyście byli bardziej online. Postanowiliśmy zakupić kamery do spacerów wirtualnych i wypożyczać je Wam za darmo (niebawem więcej szczegółów) .
  3. Wsparcie edukacyjne. Na blogu oraz grupie Akademia Rozwoju Agenta będziemy prezentować Wam więcej informacji. Będziemy robić transmisje live z informacjami, które będą wsparciem dla Waszych biznesów oraz będziemy zapraszać Was na warsztaty Akademii Rozwoju Agenta online.
  4. Wsparcie marketingowe. Wykorzystamy wszystkie nasze kanały i możliwości, aby klienci wiedzieli jak teraz pracujecie i podpowiadać im, że warto korzystać z Waszych usług. Już wcześniej zaczęliśmy kampanię budującą pozytywny wizeruneku pośrednika, ale teraz jeszcze bardziej ten temat będziemy eksploatować w różnych mediach.

Jeżeli macie pytania lub pomysły, w czym jeszcze możemy Wam pomóc, jakich informacji potrzebujecie, by teraz trafniej podejmować decyzje, to dawajcie nam znać!

Back to top button