Dlaczego nowoczesny pośrednik powinien korzystać z danych?

Nikt nie ma wątpliwości, że doświadczenie i intuicja są niezwykle istotnymi elementami pozwalającymi osiągnąć sukces na dynamicznym rynku pośrednictwa mieszkaniowego. Ale tę cenną machinę warto zasilać wiarygodnymi danymi i informacjami, które zwiększają prawdopodobieństwo podejmowania dobrych decyzji.

Jeśli porównamy intuicję i doświadczenie do samochodu, to dane, badania i zweryfikowane informacje będą dla niego silnikiem wraz z całym układem napędowym. Owszem, Flinstonowie napędzali swój pojazd siłą własnych nóg, ale nowoczesny silnik ma większą sprawność i efektywność niż nawet kilka rodzin jaskiniowców razem wziętych. I taki właśnie nowoczesny silnik, wraz całym układem napędowym, paliwem i resztą niezbędnych elementów, oddajemy do dyspozycji agencjom pośrednictwa współpracującym z Otodomem.

Dane cenowe Otodom Analytics

Oto Otodom Analytics, nowoczesne narzędzie analityczne zapewniające agencjom nieruchomości dostęp do aktualnych danych o rynku mieszkaniowym oraz wskazówki, które ułatwią podejmowanie trafnych i bardziej efektywnych decyzji biznesowych. Narzędzie oferuje m.in. stały dostęp do analizy jakości ogłoszeń i ich skuteczności na tle ofert wystawionych przez konkurencję. Korzystający z Otodom Analytics tworzą zupełnie nowe standardy na polskim rynku pośrednictwa nieruchomości i budują swój wizerunek profesjonalisty opierającego działanie na danych, a nie domysłach.

Zobacz też: Dane Otodom Analytics: ceny ofertowe mieszkań i domów, ceny najmu i zwrot z inwestycji

Jakie są główne korzyści z używania Otodom Analytics?

1. Efektywne inwestowanie w marketing ofert

Decyzje o tym, w promocję których ofert inwestować są istotne dla efektywności działań marketingowych. W Otodom Analytics każdy pośrednik współpracujący z Otodom znajdzie konkretne wskazówki pomagające podejmować najlepsze decyzje o wydatkach marketingowych na oferty. Z modułu Ścieżka klienta można dowiedzieć się o tym, jak konkretne oferty prezentują się w wynikach wyszukiwarki i przez jakie zapytania trafiają na nie klienci.

Ścieżka klienta Otodom Analytics
Ścieżka klienta Otodom Analytics

2. Poprawa widoczności ofert na tle konkurencji

Wiele może być przyczyn sytuacji, w której ogłoszenia nie trafiają do oczekiwanej liczby potencjalnych klientów. Otodom Analytics podpowiada, jakie braki w ogłoszeniach warto uzupełnić czy które zdjęcia są nieostre lub zbyt ciemne. Dodatkowo jest to miejsce, gdzie w prosty sposób można przeanalizować oferty konkurencji.

3. Wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych

Połączenie unikalnych danych i wiedzy o popycie i podaży w mieszkaniówce, okraszone danymi z rynku kredytowego i gospodarki – takie połączenie dostępnych danych, wraz z komentarzami ekspertów, znacząco ułatwia podejmowanie ważnych decyzji biznesowych. Otodom Analytics pozwala nie tylko szybko zweryfikować ceny, ale i np. przeanalizować poszczególnych agentów w firmie pod kątem dostarczania najlepszych ofert i przygotowywania ich do publikacji.

4. Wiarygodność w oczach klientów i więcej ofert na wyłączność

Żyjemy w dobie szumu informacyjnego, dotarcie do najważniejszych i wiarygodnych (to kluczowe!) informacji jest coraz trudniejsze. Dlatego w Otodom Analytics łączymy szeroki przekrój danych z komentarzami najlepszych rynkowych ekspertów. Wierząc, że dzięki temu nasi partnerzy będą mogli budować swój wizerunek profesjonalistów. Z kolei wykorzystując ulepszony Radar Otodom łatwo znaleźć argumenty do przekonania klienta do oferty na wyłączność.

Radar Otodom Analytics
Radar Otodom Analytics

5. Zupełnie nowy standard na rynku

Wiarygodne dane coraz ważniejsze w każdej branży, ale branży mieszkaniowej dotyka to wyjątkowo mocno. O rynku nieruchomości dyskutuje się w taksówce i przy rodzinnym stole w święta, a wizerunek pośredników w Polsce jest jednym z tematów. Warto budować nowe standardy na rynku – oparte na wiarygodnych danych, eksperckich analizach i efektywnym działaniu.

Otodom Analytics to oferta dla wszystkich profesjonalnych uczestników rynku nieruchomości. Bez względu na profil działania (pośrednicy, deweloperzy, analitycy, pracownicy banków) i wielkość firmy, opieranie się na danych pochodzących z wiarygodnych źródeł jest najlepszą podstawą budowania wizerunku wśród klientów, jak i podejmowania kluczowych decyzji.

Przeczytaj także: Po co deweloperowi dane rynkowe?

Back to top button