Lejek sprzedażowy w ogłoszeniach nieruchomości

Co zrobić, by dotrzeć do jak największej liczby poszukujących? Jak czytać dane z nowych statystyk Otodom? Jak analizować i optymalizować swoje ogłoszenia nieruchomości? Dowiedz się z tego tekstu!

Nowe dane dla ogłoszeń w Otodom

Zanim podejmiesz jakieś działanie na swoim ogłoszeniu w Otodom, zastanów się:

  1. Czy Twoi agenci potrafią czytać dane, wyciągać wnioski z liczb i wprowadzić zmiany, które spowodują, że ogłoszenie dotrze do jeszcze większej liczby poszukujących? Jeżeli uważają, że tylko promowania wpływają na większą liczbą telefonów i zapytań, to są w błędzie.
  2. Skąd wiedzieć, które promowanie zadziała akurat w danym ogłoszeniu?
  3. Czym się różni zasięg od wyświetleń? Jak czytać te dane i co one nam mówią, do jakich działań powinny skłaniać.

To tylko niektóre pytania, które warto sobie zadać. Piszę o tym, bo już dziś wszystkie biura nieruchomości, mogą analizować ogłoszenia w nowym panelu ze statystykami.

O nowych statystykach pisałam tutaj >>>

Analizuj dane ogłoszeń

Lejek sprzedażowy w ogłoszeniach nieruchomości

Masz więcej pytań dotyczących analizowania ogłoszeń? Twój opiekun chętnie Ci doradzi >>>

Back to top button