Czas spełniać dobrze zaadresowane marzenia. W Święta Bożego Narodzenia Otodom powraca z kampanią telewizyjną!

Koniec roku sprzyja marzeniom i ich realizacji. To szczególny czas, gdy nie tylko przyglądamy się ostatnim 12 miesiącom, ale też z otwartą głową podchodzimy do zmian. Niektórzy w noworocznych postanowieniach stawiają na zdrowsze nawyki czy nową pracę. Inni skupiają się na znalezieniu wymarzonego domu. Wzmożone zainteresowanie kupujących to także idealny moment dla agentów i deweloperów, by wykorzystać potencjał swoich ogłoszeń i dotrzeć z nimi szerzej.  Dlatego już w Wigilię Otodom powraca z wielokrotnie nagradzaną kampanią “Znajdź dom, który Ci odpowiada”, by niezdecydowani znaleźli odwagę do zmian, poszukiwania były owocne, a marzenia dobrze zaadresowane.

W Otodom wiemy, że miejsce w którym żyjemy ma ogromny wpływ na nasze poczucie szczęścia. Od dłuższego czasu przyglądamy się mieszkaniowym potrzebom mieszkańców Polski i aspektom, które cztery ściany zmieniają w dom. Wiemy jednak, że droga do szczęśliwego domu potrafi być często wyboista. To sztuka kompromisów, odnajdywania się w gąszczu formalności i zmierzenia z niełatwą sytuacją na rynku nieruchomości, a także rosnącymi kosztami kredytów. 

Wsparcie na każdym etapie

Dlatego w Otodom tym bardziej chcemy dostarczać rzetelnych informacji, aktualnych danych i eksperckiej wiedzy. Wszystko po to, by każdy mógł podejmować świadome i pewne decyzje na rynku nieruchomości. By to osiągnąć wspieramy zarówno kupujących jak i profesjonalistów z branży, oddając w ich ręce m.in. raporty z aktualnymi danymi i trendami, praktyczne poradniki, webinary ze specjalistami. To również wsparcie ekspertów finansowych czy narzędzia takie jak kalkulator kredytowy czy Otodom Analytics, który pomaga wykorzystać moc danych na rynku nieruchomości.

Koniec roku i marzenia o nowym domu

Znając wartość płynącą z danych i bacznej obserwacji rynku, Otodom może dostarczać skutecznych rozwiązań dla agentów i deweloperów i podpowiadać im najefektywniejsze rozwiązania. Dzięki tej wiedzy, zdajemy sobie sprawę, że koniec roku to czas, gdy wielu z nas stawia na intensywne poszukiwania nowego domu lub mieszkania. Motywacja do tych zmian może być różna: decyzja o powiększeniu rodziny czy chęć zmiany zgiełku z centrum na rzecz spokojnych spacerów wśród zieleni na obrzeżach miasta. 

Niezależnie jednak od tego z czego wynika chęć odmiany, dane Otodom są jasne – szczyt poszukiwań domów i mieszkań przypada w okolicach 27-28 grudnia. W 2020 oraz 2021 roku w okresie od Wigilii do 28 grudnia ruch na Otodom zwiększał się trzykrotnie. W tym roku przewidujemy podobny wzrost zainteresowania nieruchomościami zarówno z rynku wtórnego jak i pierwotnego. 

Znajdź dom, który Ci odpowiada
Na wykresie przedstawiającym ruch na Otodom w ostatnich 2 tygodniach roku, widać wyraźnie,
że ostatnie dni, to najlepszy moment, by wykorzystać zainteresowanie poszukujących.
(Źródło: Google Analytics; liczba sesji w serwisie Otodom w okresie 15-31.12.2020 i 15-31.12.2021)

To idealny moment dla agentów i deweloperów, by wykorzystać zakupione wcześniej promowania czy sięgnąć po dodatkowe opcje zwiększające zasięg ogłoszeń. Dobrym pomysłem jest także odświeżenie ogłoszeń. Warto uzupełnić je o dodatkowe informacje takie jak szczegółowy czas dojazdów do kluczowych miejsc w danej miejscowości, dokładną lokalizację czy unikalną cechę danej nieruchomości. 

Start kampanii telewizyjnej i internetowej

By jeszcze skuteczniej wspierać profesjonalistów w tym wyjątkowym okresie, Otodom pobudza wyobraźnię poszukujących, startując w wigilijny wieczór z kampanią telewizyjną w Polsacie, w trakcie kultowego świątecznego tytułu: “Kevin sam w domu”. Od 24 grudnia do 22 stycznia w szerokozasięgowych mediach takich jak TVN, Polsat, TVN24, Comedy Central, HGTV oraz kilkadziesiąt stacji tematycznych Polsatu i TVN, będą odtwarzane spoty “Zazdrosna Kawalerka” oraz “Samotny Dom”, które we wcześniejszych kampaniach podbiły serca odbiorców.

Kampania telewizyjna wspierana będzie także w internecie, gdzie pojawią się wszystkie trzy spoty włącznie z “Artystycznym Apartamentem”. O tym, że Otodom to najlepsze miejsce łączące kupujących i sprzedających przypominać będziemy m.in.: w VOD (Player + Ipla), na Facebooku oraz Instagramie, YouTube, w Google Display Network. Dodatkowo zobaczyć je można będzie na powierzchniach TVN, Onet, Edipresse oraz serwisach lokalnych Press i Agory.

Spoty, które od świąt będzie można zobaczyć w telewizji oraz internecie obejrzycie także tutaj :
„Samotny Dom”
„Zazdrosna Kawalerka”
„Artystyczny Apartament”

Back to top button