Adresujemy marzenia w pierwszej tak zasięgowej kampanii radiowej

W połowie wakacji, dokładnie 24 lipca, wystartowała kolejna kampania radiowa serwisu Otodom, promująca dobrze znane już hasło „Adresujemy marzenia”. Spoty „Z przodu trawniczek…” i „Na górze róże…” promują szeroki wachlarz oferty najpopularniejszego serwisu nieruchomości w Polsce.

Dwa spoty z kampanii doskonale oddają hasło przewodnie „Adresujemy marzenia”: pary w żartobliwy sposób, pod postacią dziecięcych rymowanek, kreują wizje na swój wymarzony dom. Kampania podkreśla, że niezależnie od tego, czego szukamy i jakie mamy wymagania – rynek wtórny, pierwotny, w mieście i na obrzeżach miasta, od pośrednika czy dewelopera, z całą pewnością w Otodom znajdziemy coś dla siebie.

Działania reklamowe prowadzone są w wielu zasięgowych stacjach radiowych, takich jak RMF FM, Anty Radio, VOX czy Tok.fm. – W ciągu tygodnia można nas usłyszeć w „drive time”, w godzinach między 7.00 a 10.00 oraz 15.00 a 18.00, z kolei w weekendy w RMF jesteśmy obecni przez cały dzień – mówi Dorota Dwornik z Otodom.

Dotychczas Otodom prowadził działania reklamowe głównie w sieci, TV, outdoorze oraz VOD. Również w radiu, dlatego nie jest to pierwsza tego typu kampania. Tym razem jednak serwis chce dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, głównie w wieku 25-40 lat, czyli osób, które najczęściej stoją przed wyborem nowej nieruchomości.

Za cel marketingowy postawiliśmy sobie gruntowanie pozycji eksperta na rynku nieruchomości, który dysponuje szerokim wachlarzem możliwości. Od nieruchomości z rynku wtórnego i pierwotnego, w mieście i poza miastem przez domy i szeregowce aż po działki. Innymi słowy: na Otodom znajdziesz wszystko czego szukasz. Grupą docelową są młode osoby, które szukają zmiany w życiu. Z tego też powodu, właśnie w czasie wakacji i wzmożonych wyjazdów, postawiliśmy na kampanię radiową, opartą o topowe stacje radiowe w Polsce, dopasowane do zainteresowań użytkowników serwisu – podkreśla Izabela Sobańska-Synowiec z Otodom.

Za koncepcję kreatywną odpowiada Otodom. Za realizację kampanii wraz z produkcją i postprodukcją spotów odpowiada agencja Zgrywa Studio. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

 Spoty reklamowe dostępne są także na YouTube:

Back to top button