Magazyn Lighthouse

Magazyn Lighthouse: Big data w marketingu nieruchomości, czyli dlaczego mieszkania w pobliżu Starbucksa są droższe?

Magazyn Lighthouse

Magazyn Lighthouse: Big data w marketingu nieruchomości, czyli dlaczego mieszkania w pobliżu Starbucksa są droższe?

W najnowszym numerze magazynu Lighthouse, Piotr Golczyk, przybliżył nam kwestię danych w branży nieruchomości. Według niego doświadczenie i intuicja mogą być równie cenne, co konkretne liczby i umiejętne z nich korzystanie. Oto fragment tekstu.

Autor Piotr Golczyk
Magazyn Lighthouse: Liczy się wymiar

Magazyn Lighthouse

Magazyn Lighthouse: Liczy się wymiar

Jakie normy kierowały architektami w projektowaniu mieszkań i domów kiedyś i dziś? W jaki sposób zmieniały się wymiary w mieszkaniach? Czy szczegółowe normy pomagają tworzyć przyjazne mieszkańcom budynki? O tym wmagazynie Lighthouse opowiedział nam Jakub Głaz, krytyk architektury.

Autor Jakub Głaz

2 artykuły Magazyn Lighthouse

Obserwuj nas

Nie przegap nowych artykułów i śledź trendy na rynku nieruchomości w naszych mediach społecznościowych