Lighthouse #1 – Rzeczywistość 2.0. Jak nowe technologie wpływają na branżę nieruchomości?

W pierwszym numerze Lighthouse na tapet wzięliśmy Rzeczywistość 2.0 oraz nowe technologie, które przez pandemię stały się prawdziwym „must have” nie tylko w branży nieruchomości.

Poprzednikiem „Lighthouse” był „Agent Nieruchomości”, którego pewnie dobrze pamiętacie. To właśnie tamta publikacja pokazała nam, jak ważne dla naszej branży jest posiadanie miejsca, gdzie eksperci mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. To właśnie sukces „Agenta” dodał nam skrzydeł i zainspirował do stworzenia czegoś obszerniejszego i jeszcze bardziej ambitnego. Nowy magazyn to także zupełnie nowa jakość. Chcemy dzięki niemu wskazywać Wam drogę, inspirować, mobilizować do działania. Trafiamy do tej samej grupy odbiorców: agentów nieruchomości, deweloperów, klientów indywidualnych, architektów, ale tworząc „Lighthouse” zaangażowaliśmy jeszcze więcej ekspertów i autorytetów, poszerzyliśmy kontekst tematów.

Patronką premierowego numeru jest Aleksandra Przegalińska – specjalistka od najnowszych technologii i sztucznej inteligencji, przedstawicielka Polski w Dolinie Krzemowej. To ona opowiedziała na łamach pierwszego numeru, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wpłynąć na rynek nieruchomości, które z nowych technologii warto wdrożyć do swojego biznesu oraz co jest przyszłością dla branży.

Zobacz live z ekspertką:

O czym mówimy w premierowym numerze? 

Siła technologii. Przyszłość jest dziś

Nowoczesne budownictwo w Polsce

Czy sprytne budynki śnią o inteligentnych pralkach? 

Rynek nieruchomości po pandemii – co przyniosą kolejne lata? 
Łańcuch bloków w nieruchomościach: od tokenów inwestycyjnych, po inteligentne kontrakty

To tylko niektóre z tematów, które poruszamy w premierowym numerze magazynu! Zachęcamy do łapania wiatru w żagle i poszerzania horyzontów.

Back to top button