Logo
Regus

Regus

Zobacz
Wróć
Lokal użytkowy na wynajem
mazowieckie
Warszawa
Śródmieście
ul. Marszałkowska 126/134Biura 5 przestrzeni do pracy - Marszałkowska
Biura 5 przestrzeni do pracy - Marszałkowska

Biura 5 przestrzeni do pracy - Marszałkowska

4 730 zł
Warszawa, Śródmieście, ul. Marszałkowska 126/134
158 zł/m²

Szczegóły ogłoszenia

Powierzchnia
30 m²
Przeznaczenie
biurowy, usługowy
Piętro
Umiejscowienie lokalu
w biurowcu
Stan wykończenia
gotowy
Typ ogłoszeniodawcy
biuro nieruchomości
Obsługa zdalna
Dostępne od

Opis

Uzyskaj dostęp do pięknie zaprojektowanych powierzchni biurowych stworzonych, aby ułatwić rozwój zespołów złożonych z pięciu członków.

Centrum Marszałkowska to nowa inwestycja oferująca ponad 4000 metrów kwadratowych powierzchni biurowej i stację metra. To jeden z niewielu budynków publicznych w Warszawie połączonych bezpośrednio z transportem publicznym. Trudno o bardziej dogodne położenie: oprócz stacji Metro Świętokrzyska 06 w okolicy znajduje się wiele przystanków tramwajowych oraz przystanek autobusowy Mennica 04.

W samym budynku także można korzystać z wielu udogodnień — szerokiej oferty sal konferencyjnych, dwóch zewnętrznych tarasów, kawiarni, apteki, optyka, sklepu spożywczego i banku. To jak własny coworkingowy mikrokosmos w samym sercu dzielnicy biznesowej. Po wyjściu na zewnątrz Centrum można odwiedzić niezwykle oryginalne Państwowe Muzeum Etnograficzne oraz intrygujące Muzeum Historii Naturalnej i Ewolucji. Jeśli szukasz elastycznej przestrzeni o luksusowej, profesjonalnej atmosferze, Centrum Marszałkowska będzie doskonałym miejscem, które pomoże Twojej firmie osiągnąć sukces.

Zapewnij zespołowi złożonemu 5 pracowników dostęp do odpowiedniej, indywidualnie dostosowanej powierzchni biurowej o wielkości 30 m2 Spaces Marszałkowska. Nasze duże biura są w pełni obsługiwane i dostępne przez całą dobę. W ramach członkostwa masz też nieograniczony dostęp do klubu biznesowego w godzinach pracy. A ponieważ rozumiemy, jak szybko mogą zachodzić zmiany w firmie, nigdy nie poprosimy Cię o podpisanie cyrografu na całe życie — nasze warunki umowy są elastyczne i dostosowane do Twoich konkretnych potrzeb.

Członkostwo Spaces Private Office uwzględnia:
• dostęp do naszej globalnej sieci złożonej z tysięcy lokalizacji na całym świecie;
• obsługę życzliwych pracowników recepcji i wsparcie zespołu;
• bezpieczne Wi-Fi klasy biznesowej;
• dostęp do drukarek i wsparcie administracyjne;
• sprzątanie, media i ochronę;
• biurka na godzinę, dzień lub miesiąc;
• regularne spotkania networkingowe i wydarzenia dla społeczności;
• łatwe rezerwowanie przestrzeni i zarządzanie kontem w aplikacji;
• elastyczne układy z możliwością dostosowania ich do swoich potrzeb;
• przestrzenie do pracy, które można zwiększać w miarę rozwoju firmy;
• wysokiej jakości ergonomiczne meble;
• dodatkowy dostęp do współdzielonej przestrzeni do pracy o powierzchni 75 m2;
• ceny zaczynające się od 4730zł

*Wszystkie zawarte w tej ofercie zdjęcia przedstawiają lokalizacje Spaces, ale może to nie być ta konkretna lokalizacja.

Skontaktuj się z nami

Informacje dodatkowe

Rok budowy
brak informacji
Media
telewizja kablowa, prąd, internet, telefon, woda
Zabezpieczenia
brak informacji
Informacje dodatkowe
klimatyzacja, umeblowanie

Mapa

Raport cen ofertowych

Lokale użytkowe, Śródmieście

Na bazie cen w serwisie Otodom

Więcej ogłoszeń od Regus